אוגוסט 25, 2022 מאת משה כבוי

טפטים לחדרי ילדים

עיצוב של חדרי הבית עלול להיות לא פעם משימה לא קטנה, שכן בעיצובים אלו יש להתחשב במספר רחב של פרמטרים, החל מעיצוב הכללי של הבית ועד אל רצונותיהם של בעלי החדר. עיצוב חדרים אלו נשען בשנים האחרונות על מגוון עצום של טפטים, אשר מצליחים לייצר תחושות רבות בין אם ביכולת להותיר תחושת חמימות בחדר ועד היכולת לעצב אותו בצורה גרנדיוזית ומזמינה. אך באשר לבחירה של טפטים לחדרי ילדים חשוב לדעת כי בחירה של טפטים אלו, נשענת על גבי מספר נקודות שונות מאשר עיצוב חדר השינה של ההורים או עיצוב הסלון והמטבח.

איך נבחר טפטים לחדרי ילדים?

חדרם של הילדים שלנו הוא אזור כמעט מקודש עבור רובם, בטח כאשר מדובר בבני נוער המלווים כיום לא מעט זמן אל מול המחשב או במגוון פעילויות ומשחקים אחרים בחדר שלהם. לכן עיצוב חדרים שכאלו דורש הישענות על רצונותיהם של בעלי החדר, בין אם הבת שלנו מבקשת לעצב את החדר בצורה קסומה הכוללת עיצובים מייערות שונים ומופלאים ועד אל עיצוב חדר כדורגל מרשים. עיצוב זה יכול להתקיים דרך מגוון טפטים החל מטפטים בסגנון תלת ממד, אשר יעניקו יכולת עיצובית משוגעת לכל חדר או בעזרת טפטים עם שלל דוגמאות וציורים כמו קירות גרפיטי מושקעים או איורים עתיקים שישתלבו בצורה טבעית אל עיצוב החדר.

כל ילד והטפט שלו

כאמור בחירה של טפטים לחדרי ילדים כמו שציינו עד כה דורשת גם התייחסות לרצונותיהם של הילדים, אך כאשר בחירת הטפט הינה לחדר תינוקות יש להישען על מאפיינים אחרים. כך למשל ניתן יהיה לעצב את חדר התינוקות עם ציורים עדינים ונעימים, אשר יכללו תמונות של חיות, ציורים מספרי ילדים או אפילו טפטים עם רקעים נעימים ורכים שיוכלו להפוך את החדר להרבה יותר שלוו. הטפטים של היום מאפשרים לא רק יכולת עיצוב מהירה ומגוונת למדי, אלא גם יכולת ניקוי קלה במיוחד ועמידה בתנאי בטיחות מחמירים כמו עיכוב בערה ועוד. לכן בחירת טפטים לחדר ילדים תהיה בחירה פשוטה, קלה לניקוי ונוחה לשינוי בכל זמן שנבקש.