דצמבר 4, 2020 מאת אניה כבוי

תכשיטים מעוצבים בעבודת יד.

תכשיטים מעוצבים בעבודת יד.

תכשיטים מעוצבים הם לא רק פריט יפה במלתחה, אלא גם אפשרות להדגיש את האישיות מיוחדת וייחודית שלך. כאשר בוחרים בתכשיטים בעבודת יד, יש להקדיש תשומת לב רבה לחומרים מהם הם עשויים.

מאיזה חומרים מעצבים את התכשיטים.

ישנם אפשרויות רבות, להלן כמה דוגמאות לחומרים, בהם משתמשים בדרך כלל:

1. בדים שונים, עור, מתכת

2. אבנים יקרות 

3. סוגים שונים של חרוזים, חרוזים מזכוכית, פימו, פלסטיק

4. אבני סברובסקי

 בתהליך היצירה של כל תכשיט בעבודת יד, ממקמים את כל החלקים במקומות מסומנים במיוחד, והם משתלבים ביחד בצורה הרמונית לתמונה אחת. תכשיטים בעבודת יד מאופיינים במקוריות וברעיון ייחודי. הם בדרך כלל מיוצרים בעותק אחת לכל תכשיט ואין שני מוצרים זהים אחד לשני.

בעולם האופנה המודרני תכשיטים בעבודת יד משלבים בדמותם טכניקות ביצוע שונות, ההתפתחויות הטכנולוגיות האחרונות. בזכות מקצועיות המעצבים הופכות לתכשיט נשים מעוצב בהרמוניה.

תכשיטים בעבודת יד

תכשיטי מעצבים בעבודת יד.

תכשיטים כאלה זוכים להכרה ראויה, בהשוואה לתכשיטים בייצור רגיל. ניתן לייצר תכשיטים רגילים מאבנים טבעיות ומתכות, אבל הם מיוצרים בכמויות גדולות. אפילו אם חלק מהפריטים מיוצרים בכמויות מוגבלות.

תכשיטים מעוצבים בעבודת יד הם תמיד ייחודיים. כל מוצר שומר בתוכו חלקיק מנשמתו של המעצב בייצר אותו. בשוק התכשיטים המיוצרים בעבודת יד כיום מוצגים מגוון רחב מאוד של פריטים עשויים מחומרים שונים. החל מחימר, עור, בדים ועד קריסטלים של סברובסקי.

המרכיב העיקרי בפופולריות ההולכת וגוברת של תכשיטי מעצבים הוא האינדיבידואליות שלהם. הם מותאמים בצורה הרמונית מושלמת עם פריטי בגדי נשים ייחודיים, בגדי מעצבים, שגם כן קיימים רק כגרסת יחיד. אין כאן סטנדרטים מקובלים. הכל מבוסס על השראת המעצב עצמו, הפנטזיה שלו, איך הוא רואה את היופי.

 תכשיטים עשויים מאבנים טבעיות

המאפיין העיקרי והחשוב ביותר של תכשיטי מעצבים הוא האיכות שלהם. לפני שמעצב מתחיל ביישום הרעיון שלו, הוא בוחר בקפידה את החומרים הנכונים. תהליך הזה לפעמים אפילו יותר ארוך מעבודה עצמה בפועל. בדרך כלל זה מתייחס ליצירת תכשיטים מאבנים טבעיות.

לתכשיטים כאלה יש יתרון גדול- הם לא רק יפים ומקוריים, אלא גם המחירים שלהם הרבה יותר זולים מאלו העשויים מאבנים יקרות. הטבעיות והיופי הייחודי של אבן טבעית משדרים מגוון רחב של צבעים, המדגישים באופן הרמוני את האינדיבידואליות של המראה.