מאי 26, 2022 מאת משה כבוי

היתרונות של פירות יער

אנו שומעים עליהם לא מעט בשנים האחרונות, הם נמצאים בקינוחים הכי שווים, בסלטים עם טעמים מגוונים וחמצמצים ואפילו עושים חייל דרך מגוון של תבשילים שונים וטעימים. אלו לא אחרים מאשר פירות היער שהצליחו בעשור האחרון, להפוך לא רק לפרי מעולה עם מגוון רחב של טעמים ויכולת הוספה של טעמים לכל תבשיל וסלט, אלא בעלי יתרונות המציבים את פירות היער כפירות על. היתרונות של פירות יעל יכולים להיות מועילים עבור מגוון רחב של מערכות בגוף שלנו, ובכדי לעשות שימוש נכון בהם ולדעת לאילו מצבים פירות אלו יכולים להיות הכי אפקטיביים, הנה כמה טיפים שיעזרו לנו.

היתרונות הבריאותיים של פירות יער

ניתן למנות את היתרונות הבריאותיים של פירות היער דרך מגוון רחב של מערכות הגוף, אך הראשונה מבניהם היא כמובן היכולת של פירות היער להוריד את רמת החומציות בגוף. רמת החמצון בגוף שלנו נקבעת על פי האוכל שאנו מזינים את הגוף והשתייה שאנו מכניסים אליו, חלק לא קטן מהמאכלים הקיימים כיום מכילים כמויות גדולות של רדיקלים חופשיים שהימצאות נמוכה שלהם בגוף שלנו יכולה להיות מועילה. אך כאשר רדיקלים אלו מתרבים, הם עלולים לייצר פגיעות שונות ויצור של מחלות קשות בגוף האדם.

פירות היער מכילים נוגדי חמצון, אשר מסוגלים להגן על התאים שלנו מפני כמות גדולה של לחץ חמצוני. יתרון נוסף היא כמובן שיפור מערכות כלי הדם והסוכר בגוף, שכן לא מעט מחקרים הוכיחו כי צריכה של חופן פירות יער עוזרת בשיפור תגובות האינסולין בגוף וליציבות רמת הסוכר.

מהעור ועד אל מערכת העיכול

מערכת העיכול שלנו נעזרת במגוון של מאכלים שונים בכדי לשמור על פעילות תקינה, כך מגוון של פירות ומאכלים שונים עוזרים בפירוק האוכל מרגע הכניסה שלו אל הקיבה ועד ליציאה שלו. פירות יער נחשבים למעולים בפעולת פירוק האוכל בגוף, שכן הינם מלאים בסיבים תזונתיים היעילים במיוחד בפירוק האוכל. יתרון נוסף הוא כמובן היכולת של פירות היער לשמור על העור שלנו, שכן הכמות הגדולה של נוגדי החמצון אשר נמצאים בפירות אלו מסוגלים לשמור על העור שלנו בריא יותר וחלק יותר.