אוקטובר 19, 2022 מאת משה כבוי

עבודה עם מגורים שהיא לא חקלאות

מקומות עבודה שונים מעניקים תנאים סוציאליים די זהים, החל מקרן פנסיה, ימי חופשה וימי מחלה אך ישנם גם מקומות עבודה שהעובדים בהם נהנים גם מחוויית מגורים מהנה. עבודות אלו כוללות מקצועות ותנאי קבלה משתנים, בין אם מדובר בעבודה כללית, עבודות אחזקה, עבודות שירות שונות ועד אל עבודה מעודפת. חיפוש אחר עבודה עם מגורים שהיא לא חקלאות תוכל לא רק להתאים לתחומי עבודה שונים ולמגוון של עובדים, אלא למקם אותנו באזורים פסטורליים וייחודים בארץ ישראל החל מעיר התיירות אילת, מצפה רמון המרתק ועד אל רמת הגולן. כך או כך עבודות אלו יכולות להיות התחלה חדשה מרתקת לכל עובד ועובדת.

עבודה עם מגורים בתחום האבטחה

בין אם אנו חיילים משוחררים ובין אם אנו סטודנטים לקראת סיום התואר, מי מאיתנו לא היה מבקש לעבוד במקום קצת אחר מישראל? בעבור חיילים משוחררים ישנן משרות אבטחה שונות שיוכלו להעניק גם ריילוקיישן אל מדינות שונות. המשרה הראשונה היא אבטחת בתי ספר יהודים בלונדון, שיוכלו להנות גם מדיור מסובסד וגם בקבלת ויזת עבודה. הדרישות קבלה הינן ידע מעמיק בשמירה ובטון הציבור, יושרה מקצועית, שירות צבאי וקרבי מלא יחד עם אנגלית מדוברת וכתובה וכמובן ללא רישום פלילי. משרה נוספת היא באבטחת מטוסים לתקופות שונות של עד שישה חודשים, כאשר העבודה כוללת גם אבטחת נמלי תעופה. משרה זו דורשת שירות צבאי מלא והכשרה של רובאי 07, יחד עם בריאות תקינה וכושר גופני גבוה וכמובן יכולת הבעה מעולה בעברית ובאנגלית.

עבודות בידור ושירות עם מגורים

בישראל ישנם לא מעט בתי מלון בפינות אקזוטיות וערי תיירות, בין אם מדובר ממלון בראשית במצפה רמון ועד אל מלונות שונים באילת או בירושלים ותל אביב. משרות עם מגורים שניתן למצוא במלונות אלו נעים בין משרות של צוותי בידור ועד אל עבודות משק, קבלה, טבחים ומלצרים. אך נבקש להגדיל ולהפוך את העבודה שלנו לחוויה של ממש, נוכל גם להצטרף אל הפארקים התיירותיים ברחבי ארצות הברית ולהגיע אל עגלות המכירה הכי שוות ובאזורים מצוינים כמו אורלנדו או לאס וגס.